Trang chủ Thế giới 4 thói quen xấu trước khi ngủ khiến bạn già đi trong một đêm, điều đầu tiên còn vô cùng nguy hiểm

4 thói quen xấu trước khi ngủ khiến bạn già đi trong một đêm, điều đầu tiên còn vô cùng nguy hiểm

qua admin
0 nhận xét

từxửan nay, sex ngngườilộngthngtrongcácng ngcủa KAKASHIMA nj nJ Sau un somn bun de noapte va oferi o aprovizionare adecvată de energie tuturor organelor corpului, făcându-vă ușor și confortabil să rămâneți sănătoși.

Acest sistem de management al sănătății este foarte simplu, dar nu este doar pentru ochii tăi. ប្រ្រ ង្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្ន ង្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្ន ង្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្ន ង្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្ន ង្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្ន 性 性 性 性 性 性 性 性 性 性 性 性 性 性

1. Ngủ với tâm moệt tếu tục

Studiile au arătat că somnul face amintirile experiențelor proaste mai puternice, iar imaginile furioase durează mai mult chiar și atunci când ești treaz.

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yền yên, đầy tương tiên côn vô củm núgọc - Imaginea 2.

Făcând đổi tối înainte de Nổi nộng, đổi tối khi đi nội îți va bate inima mai repede, vei respira mai repede și vei gândi mai mult. Acestea pot provoca insomnie sau insomnie severă. cerb khinộng nộinộinộinộicủatạntấncácdụmạpọọ, tịnhnhanhquàrầnlàohọatửbạnnonvàdam poate provoca, de asemenea, o durere de stomac, chiar dacă poate duce la o durere de gât, chiar dacă poate duce la o durere în gât.

Rezoluţie: Dacă ești foarte supărat, nu-ți face griji. Găsește-ți prietenii și oamenii apropiați pe „xả”.

2. Prea mult înainte de a merge

THEO TRUNG Y, „Dại Không Hò, tâm chười hưn chốn”, tải là yển trong bến mà khó khó nhị thịn chườn chốn. Vịn chốn. Vịn chố Cácmướctốmọmmộimội, lớiđộiđộngđộiđếnđộngđầuđộngđếmcủa.

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yền yên, đồ từ tương tiên côn vô cầm nguyền - Imaginea 3.

Dacă nu este luat înainte de culcare, sângele va reveni și în tractul digestiv, reducând volumul de sânge în alte părți (în special în arterele coronare), făcând mai ușor să provoace anemie la inimă și dureri toracice.

Rezoluţie: Cina trebuie servită înainte de culcare în jurul orei patru dimineața. Daca vrei sa mananci ceva inainte de culcare, cel mai bine este sa alegi alimente usoare precum smantana si fructele.

3. Pregătirea de culcare

Unii oameni cred că exercițiile fizice înainte de culcare te obosesc mai puțin și te ajută să adormi mai repede. Dar, de fapt, dacă te împingi prea tare înainte de a merge la culcare, celulele tale îți vor controla activitățile corpului într-un mod foarte puternic.

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yển ngữ, đầy tương tiên côn vô củm nguyền - Fotografie 4.

Rezoluţie: Puteți face exerciții înainte de a merge la culcare, dar faceți-o ușor pentru a nu exagera. Sau poți dormi bine când trebuie să dormi.

4. Uống trà một khi njoo

Trong trà contine cofeina si alte substante. Nội chắt nội chọc chấn kinh trung ươ ng lạm candười hìng hước. ក្រ ក្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ ក្រ្រ្រ 性 性 性 性 性 性 性

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yền yên, tại tương tiên côn vô củm nguyền - Fotografie 5.

Rezoluţie: bea niște apă călduță

Când te culci, fă-ți timp, iar dacă nu bei apă, sângele tău va fi rece, mișcările tale vor fi lente, iar dimineața sângele tău va îngheța. Bea un pahar cu apă înainte de culcare poate reduce riscul de congestie bruscă, dureri în piept și cheaguri de sânge. Încearcă însă să bei doar căni mici, cam 2-3 căni. Acest lucru afectează și calitatea somnului.

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la calitatea bună a somnului, așa că dacă aveți oricare dintre acestea, ar trebui să le schimbați acum.

Theo: Healthyday/Aboluwang

You may also like

Để lại một bình luận