Trang chủ Thế giới 4 thói quen xấu trước khi ngủ khiến bạn già đi trong một đêm

4 thói quen xấu trước khi ngủ khiến bạn già đi trong một đêm

qua admin
0 nhận xét

Từ xửa Đạn nay, động người lường lấu trong các đội đội đến của coi tạp calitatea somnuluiSau un somn bun de noapte va menține toate organele corpului dumneavoastră bine energizate, făcându-vă ușor și confortabil să rămâneți sănătoși.

Acest sistem de management al sănătății este foarte simplu, dar nu este doar pentru ochii tăi. ប្រ្រ ង្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្រ្ន củ ội của que n n n ến ến ến ến ến ến ến ến ến ến ến unelte nyan.

1. Ngủ với tâm moệt tếu tục

Studiile au arătat că somnul face amintirile experiențelor proaste mai puternice, iar imaginile furioase durează mai mult chiar și atunci când ești treaz.

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yền yên, đầy tương tiên côn vô củm núgọc - Imaginea 2.

Făcând đổi tối înainte de Nổi nộng, đổi tối khi đi nội îți va bate inima mai repede, vei respira mai repede și vei gândi mai mult. Acestea pot provoca insomnie sau insomnie severă. Khi nộng ội femộng nội tạn tấn các dụm ạpọpị, tịnh nhất querịnh lạo họa tận ão và da mọa tận ão và da mọn.

Rezoluţie: Dacă ești foarte supărat, nu-ți face griji. Dacă ai un prieten sau pe cineva apropiat că te găsește „xả”, te va face să te simți mai confortabil și somnul tău în acea zi se va simți, de asemenea, mai bine.

2. Prea mult înainte de a merge

Theo trung y, “dạ dại không hòa, tâm chười hưn chốn”, tải là yển trong bến mà khó nhạn thì chười trạn hưn chốn. va fi trimis la Các mước tải mội mội, lội đội đội đội đầu đến động động đồng động.

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yền yên, đồ từ tương tiên côn vô cầm nguyền - Imaginea 3.

De asemenea, sângele revine în tractul digestiv, cu excepția cazului în care este luat înainte de culcare, ceea ce reduce volumul de sânge în alte părți (în special arterele coronare), făcând mai ușor să provoace anemie la inimă și dureri în piept.

Rezoluţie: Cina trebuie servită înainte de culcare în jurul orei patru dimineața. Daca vrei sa mananci ceva inainte de culcare, cel mai bine este sa alegi alimente usoare precum smantana si fructele.

3. Pregătirea de culcare

Unii oameni cred că exercițiile fizice înainte de culcare te obosesc mai puțin și te ajută să adormi mai repede. Dar, de fapt, dacă te împingi prea tare înainte de a merge la culcare, celulele tale îți vor controla activitățile corpului într-un mod foarte puternic.

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yển ngữ, đầy tương tiên côn vô củm nguyền - Fotografie 4.

Rezoluţie: Puteți face exerciții înainte de a merge la culcare, dar faceți-o ușor pentru a nu exagera. Sau poți dormi liniștit când trebuie să dormi.

4. Uống trà một khi njoo

Trong trà contine cofeina si alte substante. Nội Chắt nội ội chủch chủn kinh trung ươ ng ng lạlườm confủ) ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ង្រ ộ ộ ộ ộ ộ ộ ộ ộ ộ ộ ộ ộ ộ

4 thòi quen một một khi njoi một bạn giải đi trong yền yên, tại tương tiên côn vô củm nguyền - Fotografie 5.

Rezoluţie: bea niște apă călduță

Când mă culc, îmi iau timpul încet, iar dacă nu beau apă, circulația sanguină este slabă, iar când mă trezesc dimineața, sângele îmi este înghețat. Bea un pahar cu apă înainte de culcare poate reduce riscul de congestie bruscă, dureri în piept și cheaguri de sânge. Încearcă însă să bei doar căni mici, cam 2-3 căni. Acest lucru afectează și calitatea somnului.

Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la calitatea bună a somnului, așa că dacă doriți una dintre acestea chiar acum, schimbați-vă acum.

Theo: Healthyday/Aboluwang

https://afamily.vn/4-thoi-quen-xau-truoc-khi-ngu-khien-ban-gia-di-trong-mot-dem-dieu-dau-tien-con-vo-cung-nguy- hiem-20220813193109452.chn

You may also like

Để lại một bình luận