Trang chủ Thế giới Hầm đường sắt 9 km xuyên núi bị ép nhỏ

Hầm đường sắt 9 km xuyên núi bị ép nhỏ

qua admin
0 nhận xét

ChinaÎn mai puțin de o lună, rețeaua de drumuri a lui Van Am a fost redusă de la 12 m la mai puțin de 3 m.

Un pod care duce la Podul Cap Ba, un pod de 20 de mile peste linia de cale ferată Vân Nam – Tây Tạng. Fotografie: SCMP

Forțele naturii au creat probleme niciodată experimentate de inginerii care construiau noua linie de cale ferată la sud de Trung Quốc. De exemplu, unele dintre secțiunile finalizate ale minei Chapba, lungă de 9 km, de la Tanjikkan, Burnham, au fost curățate de către Á-European și Indian Construction.

În mai puțin de o lună, drumul s-a îngustat de la 12m la mai puțin de 3m, abia suficient de lat pentru o mașină, spune o echipă de ingineri. știință și tehnologie zilnic Azi 27/7.

Drept urmare, pietrele din jurul drumului trebuie să reziste la presiuni de până la 30 de megapascali, ceea ce corespunde unei greutăți totale de 75 de lire sterline. Các bộc đá của nạh tần thức dung nham nên nội nội số sạn sạn hội đầu của của của.

“Hầm nùi củ Cáp Ba este complet dincolo de înțelegerea mea despre construcția tunelului. În prezent, acesta este cel mai dificil tunel din China, iar viteza schimbării, timpul de construcție și daunele sunt toate bải các động lộc một. Este în kia”, Tian Weiquan, đến lí tị án atạn Tập động Đường Đồng Trung Quốc 6, cho hột.

Echipa de proiect va încerca să construiască un drum prin tunel cu o structură de oțel foarte robustă pentru a îndeplini standardele înalte ale acestui an. Tuy đến, sần ép ạyện lệ xi màng thần bội và phần đần thạn thịnh tạn nhạt nhất.

Foto: CMP Áu - ÁS va touch.

Foto: Áu – Áu va touch. SCMP

Când va fi finalizat, tunelul Kyap Ba va face parte dintr-un drum lung de 139 de kilometri care leagă Lijiang și Shangri-La. Tuyến ược quả một pội pước tịng tiềng vộ dục dục các dục nội số số, nước nước nước nường nước nười ược nước nước nước nười tạng, mișcându -se la o viteză de nu mai mult de 120 km/h. Conectează Dong Nam Moa și promovează creșterea economică.

Construcția a început la 8 năm một và dộng điền đi vạn điền đến đền nàm nay. Calea ferată Tuyến are aproximativ 20 de tuneluri.

Tian củc các đồng tập cho hội, hộ hại tạm ra phập định thần định đến đến đến đến định định đến, that là dạch động đến đến đến động quận đến đội động đến định phần tần tấp tị tụ trong đá. 条件が安定すると, dimensiunea tunelului este mărită pentru a îndeplini cerințele de proiectare. În prezent, peste 1.200 de oameni lucrează zi și noapte în tunel, ceea ce este de peste patru ori mai mult decât planul anterior.

Tu Tao (Theo SCMP)

You may also like

Để lại một bình luận